Gospodarka oparta na konkurencyjności i walczeniu o każdego klienta powoli zaczyna męczyć wszystkich ludzi, którzy w sklepach zamiast dostawać jakość muszą oswoić się z ekstremalnie niską ceną i półproduktem, często niemożliwym do spożycia. Walka konkurencyjna polega na tym, aby jak najwięcej zarobić kosztem innych. Nic innego często nie wchodzi w grę. Zysk jest pojęciem najważniejszym w prowadzeniu jakiejkolwiek komercyjnej działalności. To od niego głównie zależy rozwój organizacji. Bez niego nie może być szansy na sukces. Jak jednak osiągnąć zysk? Trzeba na rynek wprowadzić produkt, który spełni określone potrzeby społeczeństwa konsumpcyjnego, a do tego ludzie będą skłonni zapłacić za niego więcej. Do tego najlepiej mieć takie know how jakiego nie jest w stanie naśladować konkurencja. Bez wątpienia można taki stan rzeczy utrzymać przez jakiś czas, ale w dłuższym okresie jedyną możliwością utrzymania się na rynku jest niska cena oraz idealne zarządzanie wiążące się przede wszystkim z obniżaniem kosztów oraz wzrostem efektywności działania. Tak rozumiana walka o zysk jest opłacalna dla całej gospodarki, a przede wszystkim dla przeciętnego konsumenta.

https://www.biznes.info.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here