Nowa praca to przede wszystkim nowe obowiązki, nowe wyzwania, nowe szefostwo oraz nowi współpracownicy, od których w dużej mierze będzie zależał komfort pracy wykonywanej na co dzień. I właśnie z tego względu powinno nam zależeć na tym, aby nowa praca pozwoliła nam na jak najszybsze zaaklimatyzowanie się w niej, ale nie będzie to możliwe bez naszego zaangażowania. Co zatem można zrobić w pierwszych dniach pracy, aby stałą się ona dla nas jak najszybciej ciekawym miejscem, w którym będziemy spędzać sporą część swojego życia. Najbliżsi współpracownicy – to od nich warto zacząć poznawanie nowych zasad obowiązujących w firmie oraz niepisanych zwyczajów. Nowych, bardziej doświadczonych kolegów powinniśmy zawsze postrzegać, jako osoby, które posiadają wiele wiedzy i umiejętności, z których będziemy mogli skorzystać, jeśli odpowiednio poprosimy. Pokazując współpracownikom, że traktujemy ich czasami jako autorytet szybko zaskarbimy sobie ich sympatię i poczujemy, że stajemy się członkami zgranego zespołu, a praca będzie dla nas satysfakcjonująca.

http://www.e-komers.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here