Nowoczesne firmy spożywcze doskonale śledzą trendy i dostosowują się do nich, więc bardzo często dochodzi do sytuacji, w której małe i ekologiczne firmy produkujące naturalne przyprawy czy składniki do gotowania zostają sprzedane wielkiemu kapitałowi. Dodatkowo wielkie firmy produkujące żywność na całym świecie potrafią wpływać na sprzedaż i świadomość konsumencką swoim niesamowicie dopracowanym marketingiem. Coraz łatwiej znaleźć dzisiaj na sklepowych półkach produkty, które są ekologicznie lub bio z nazwy, ale w rzeczywistości często przedsiębiorstwo produkujące taki towar jedynie projektuje odpowiednio opakowanie – ludzie natomiast chętnie wybierają produkty oferowane jako naturalne, pochodzące z ekologicznych farm, ponieważ czują się znacznie lepiej z przekonaniem, że wybierają droższe a jednocześnie zdrowsze rozwiązania. Marketing działa tutaj jednak w zależności od prawnych regulacji, gdyż w wielu krajach istnieją bardzo rygorystyczne zapisy co do tego, która żywność może być reklamowana jako ekologiczna.

http://www.shafiarka.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here